• وبلاگ : haghighat
  • يادداشت : انکار وجود حضرت رقيه توسط شهيد مطهري ره
  • نظرات : 2 خصوصي ، 58 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ادامه ......

    ثانيا : در کتب معتبري همچون ينابيع المودة ص 346 و احقاق الحق ج11 ص 633 بودن حضرت رقيه (س) را درکربلا نقل نموده اند و ماجراي آن علاوه بر سند هاي تاريخي و کتب مقاتل سند واقعي و جاري نيز دارد که در دمشق شام قرار دارد آن بارگاه با عظمت در پايتخت سابق امويان مانند آفتاب فروزان مي درخشد در حالي که قبر معاويه لعنت الله عليه زباله داني بيش نيست و از قبر يزيد هم خبري نيست و طبق نقل کتاب الذريعة ج22 ص 390 حدود صد سال از اين واقعه نگذشته است که دختر کليد دار حرم حضرت رقيه (س) حضرت را در خواب مي بيند و او را از آمدن آب نزد قبر خود مطلعغ مي سازد و خواب سه شب پشت سر هم تکرار مي شود کليد دار با خبر به دولت وقت و ضمن تشريفات رسمي کارگر مي آورند و قبر را خراب مي کنند و وقتي به قبر مي رسند آثار آب را پيدا مي کنند آنگا مي بينند که دختر سه ساله تر و تازه گويي خوابيده است. کليد دار که سيد بوده است جسد مبارک را بروي دست نگه مي دارد تا سه شبانه روز و فقط براي کارهاي ضرروي و نماز اورا به ديگري مي سپارد تا قبر آماده مي شود و حضرت را بجاي خود بر ميرداند و معجزات بسيار ديگر که در تاريخ به ثبت رسيد است دليل بر وجود وي مي باشد.

    شعراني در کتاب المنن باب 10 نقل مي کند : «« نزديک مسجد جامع دمش مرقدي وجود دارد که به مرقد حضرت رقيه (س) دختر امام حسين (ع) معروف است بروي سنگ واقع در درگاه اين مرقد اين چنين نوشته است : « هذا البيت بقعه شرفت يال النبي (ص) و بنت الحسين الشهيد رقيه سلام الله عليها »»» اين مکاني است که به ورود آل پيامبر (ص) و دختر امام حسين عليبه السلام حضرت رقيه (س) شرافت يافته است»»» حال اين چيه؟؟!! ميگي نيست؟؟

    در کتب جلاء العيون صفحات 715 تا 717 / بحاالانوار ج45 ص 115/ ج109 ص 91 / المجالس فاخرة في مصائب العتره الطاهرة ص 315 / نصرة المظلوم ص 75-76 و.... ماجرالي رسيدن اسيران به کوفه را بيان مي کند که در آنجا حضرت زينب رو به سر مبارک امام حسين عليه السلام مي کنند و مطالبي را در باره ي حضرت رقيه مي گويند ...

    ديگر فکر نميکنم نياز باشه دليل بياريم زيرا که مشهور بين علماء خود حجت است و حضرت رقيه (س) مشهور هستند پس ...